२०२६ को न्यूनतम ज्याला कति हो र के यो विदेशीहरूलाई पनि लागू हुन्छ?
आधार: न्यूनतम ज्याला आयोग (최저임금위원회) वेबसाइट「२०२६ मा लागू न्यूनतम ज्याला」(जाँच मिति 2026.10.30) · 「न्यूनतम ज्याला ऐन」(최저임금법) (कानुन नं. 17326, 2020.5.26. लागू) · राष्ट्रिय कानुन सूचना केन्द्र (국가법령정보센터)「न्यूनतम ज्याला ऐन」(कानुन नं. 17326, 2020. 5. 26. लागू) · न्यूनतम ज्याला आयोग प्रेस सन्दर्भ सामग्री「२०२७ मा लागू हुने न्यूनतम ज्याला प्रस्ताव प्रति घण्टा 10,700 KRW」(2026. 7. 14. वितरण, जाँच मिति 2026.10.30)२०२६ को न्यूनतम ज्याला प्रति घण्टा 10,320 KRW हो, र यो विदेशी कामदारहरूलाई पनि समान रूपमा लागू हुन्छ।
२०२६ को न्यूनतम ज्याला प्रति घण्टा 10,320 KRW हो। यो अघिल्लो वर्षभन्दा 290 KRW ले बढेको हो। दैनिक ज्याला 82,560 KRW हो (दिनको ८ घण्टाको आधारमा)। मासिक ज्याला 2,156,880 KRW हो (हप्ताको ४० घण्टा र ८ घण्टाको सवेतन साप्ताहिक विश्राम समावेश)।
विदेशी पनि कोरियामा काम गर्ने कामदार भएकाले आवासीय हैसियत (E-9, F-4, F-6 आदि) जे भए पनि न्यूनतम ज्याला ऐन (최저임금법) लागू हुन्छ। रोजगारदाताले न्यूनतम ज्याला लागू हुने कामदारलाई न्यूनतम ज्याला रकम वा सोभन्दा बढी तिर्नुपर्छ। करारमा न्यूनतम ज्यालाभन्दा कम रकम लेखिए पनि त्यो भाग अमान्य हुन्छ, र न्यूनतम ज्यालाजति नै तिर्ने सहमति भएको मानिन्छ।
⚠️ जान्नुपर्ने कुरा
- खाना खर्च र बसोबास खर्च जस्ता कल्याणकारी प्रकृतिका रकमहरू केही मात्र न्यूनतम ज्यालामा समावेश हुन्छन्। पैसाबाहेक अन्य रूपमा दिइने खाना र बसोबास आदि न्यूनतम ज्यालामा गणना हुँदैन। नगदमा दिइएको अवस्थामा पनि मासिक रूपान्तरण रकमको 7% भन्दा बढी भागमात्र समावेश हुन्छ।
- बोनस मासिक रूपान्तरण रकमको 25% भन्दा बढी भागमात्र समावेश हुन्छ।
- १ वर्ष वा सोभन्दा बढीको श्रम करार गरी प्रशिक्षार्थी अवधिमा रहेका व्यक्तिलाई काम सुरु भएको ३ महिनाभित्र मात्र फरक रकम तोक्न सकिन्छ। तर साधारण श्रम पेशामा यो लागू हुँदैन।
- २०२७ को न्यूनतम ज्याला प्रस्ताव प्रति घण्टा 10,700 KRW मा पारित भएको छ, तर यो समितिले पारित गरेको प्रस्ताव मात्र हो। यो अन्तिम भए नभएको रोजगार तथा श्रम मन्त्रालय (고용노동부) को सूचनाबाट पुष्टि गर्नुपर्छ।
यदि तपाईंले न्यूनतम ज्यालाभन्दा कम पाइरहनुभएको छ भने रोजगार तथा श्रम मन्त्रालय (1350) वा विदेशी सामान्य सूचना केन्द्र (외국인종합안내센터) (1345) मा परामर्श लिनुहोस्।
स्रोत र आधार
- 2026년 적용 최저임금 (시간급 10,320원)२०२६ मा प्रति घण्टा 10,320 KRW, दैनिक 82,560 KRW, मासिक 2,156,880 KRW
- 최저임금법 · 제2장 최저임금 › 제6조रोजगारदाताले न्यूनतम ज्याला रकम वा सोभन्दा बढी तिर्नुपर्छ, र त्यसभन्दा कम हुने करारको भाग अमान्य हुन्छ
- 최저임금법 — 최저임금액·최저임금의 효력·벌칙 › 제5조प्रशिक्षार्थी अवधिको ३ महिनाभित्र अपवाद छ, साधारण श्रम पेशा समावेश हुँदैन
- 2027년 적용 최저임금안 시간급 10,700원 (최저임금위원회 의결, 2026.7.14.)२०२७ को न्यूनतम ज्याला प्रस्ताव 10,700 KRW हो र यो अझै पारित प्रस्तावकै चरणमा छ
सम्बन्धित प्रश्न
मैले तलब पाएको छैन। विदेशी कामदारले पनि तलब रोकिएको (임금체불) उजुरी दिन सक्छ?मलाई अचानक काँमबाट निकालियो। अनुचित बर्खास्तीको उजुरी (구제신청) कसरी दिने?विदेशी कामदारलाई अनुचित व्यवहार भएमा कहाँ सहयोग मागौं?E-9 रोजगार अवधि विस्तार (पुनः रोजगार) कसरी आवेदन गर्ने?E-9 इमानदार कामदार पुन: प्रवेश प्रणाली कसरी प्रयोग गर्ने?Kevi ले न्याय मन्त्रालयको म्यानुअल, कानुन र सरकारी निकायको निर्देशनका आधारमा तयार पारेको सामान्य जानकारी। कानुनी सल्लाह होइन। अन्तिम पुष्टि HiKorea वा विदेशी सूचना केन्द्र (1345) मा गर्नुहोस्।
